Porcja Zdrowia (dawniej Ku zdrowej diecie) edukuje dzieci ze „Śniadaniową Klasą”!

W środę 29 października 2014 r. udałam się na spotkanie z uczniami klas II i III Szkoły Podstawowej nr 4 w Bielsku Podlaskim przy Zespole szkół im. Adama Mickiewicza, jako ekspert w projekcie „Śniadaniowa klasa”. 
Przeprowadzony wykład okazał się bardzo interesujący. Padło wiele nurtujących dzieci pytań, którym przynajmniej starałam się sprostać! 
Poniżej krótka fotorelacja ze spotkania.













Wszystkie dzieci otrzymały po wykładzie Śniadaniowe pamiątki: notes z długopisem i ulotki przypominające o zasadach zdrowego żywienia.

Dziękuję za zaproszenie do szkoły i mam nadzieję, że teraz już nikt NIE przyniesie na drugie śniadanie chipsów ani coli :)
A taki oto pamiątkowy filmik otrzymałam od jednego z nauczycieli:
Zachęcam do tego typu projektów wszystkie szkoły!
Chętnie pomogę - Julita Dudicz dietetyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj tu po aktualną promocję na catering dietetyczny!

Wszechobecna cukinia, a koniec pomysłów na? Może by tak ciasto do kawy!

Sezon na cukinię w pełni!                 Jeśli tak jak ja macie dostęp do tej z domowego ogródka wiecie, że jak już zaczyna rosnąć to końca...

Może zainteresować Cię również